utorak, 31. listopada 2017.

BIO JE MOJE SVE GODINAMA U TO SAM SE UVERILA KADA SAM REKLA DA SAM TRUDNA ALI...

Posted by Unknown on listopada 31, 2017 | No comments

• Bio je moje sve godinama. Bila sam i ja njemu, u to sam se uverila kad sam mu rekla da sam trudna, bio je sneg i samo smo dugo šetali držeći se za ruke najčvršće moguće, i posle me samo pitao: jesi

spremna da budeš mama? Ipak sam bila premlada. Dižemo kredit da bi se što pre uzeli, posle šoka usledilo je ushićenje, a onda se desilo- tog jutra se budim u krvi. Tako je kratko bila u mom stomaku, u mom srcu, taman što sam je zavolela…

• Izgubili smo bebu. Oboje smo patili na svoj način, a njemu sam zamerala stalno, kako me ne razume dovoljno, i tako… Svađe. Borili smo se za nas, i odustali. Oboje smo našli nove partnere, on

je u dom koji je počeo praviti za nas i našu bebu doveo nju, a ja sam se naposletku udala, nesretno, razvela također, nesretno.




• Skoro tri godine prošle, nismo se videli (živimo u različitim gradovima), i sasvim slučajno, na jednom koncertu… On. Sam. I niko ne grli snažnije. I tu smo gde smo… I kaže: Ljubav si mog života.

0 komentari:

Objavi komentar