nedjelja, 29. listopada 2017.

RODJENA SAM PRIJE VREMENA I OD UVIJEK SAM IMALA

Posted by Unknown on listopada 29, 2017 | No comments

Rodjena sam odmah u sedmom mjesecu i dokroti su odmah upozorili moju mamu da cu imati posljedice prijevremenog rodjenja.

I oduvijek sam imala neki zdravstvenih problema,od rodjenja imam roblema sa plucima,ocima jer od trece godine nosim naocale i non stop me nesto vode doktorima.
 Do sada sam imala tri operacije ociju i sjecam se jednom kada je baka rekla mami bolje da me nije rodila jer se cijeli zivot pati sa mnom.ja sam bila i ne sjecma se tacno sta joj je majka rekla ali znam da od tada ne pricaju.

Jako sam zahvalna svojim roditeljima za sve sto su uraidli za mene,sada imam 24 godine i hvala Bogu zdrava sam i uvijek kada sretnemo neku maminu prijateljicu kada kaze jel to ona mala djevojcica vidi je kako je sada izrasal u pravu curu.

Nekako se osjecam ponosnom a i moji roditelji takodjer,a baku neka je stid i sram zbog onoga sto je rekla.

0 komentari:

Objavi komentar