četvrtak, 26. listopada 2017.

Upravo sam spakovala kofere i rešila da ujutru napustim svog muža, sa kojim imam dete. Trpim ga...

Posted by Unknown on listopada 26, 2017 | 11 comments

Upravo sam spakovala kofere i rešila da ujutru napustim svog muža, sa kojim imam dete. Trpim ga

već dugo, nigde ne idem bez njega, a samo slušam kako sam loša majka i žena, nikakva domaćica i tome slično.

Zarad svog deteta ostavljam ga, da ne bi konstantno gledao svađu među roditeljima. Ako treba svega da se odreknem, odreći ću se samo da moje dete bude srećno.


A njegov otac, kad mu jednom dođe iz dupeta u glavu, opametiće se i nadam se da će sledećoj biti bolji.

Broj komentara: 11:

  1. MOĆNI ČAROPIS KOJI JE VRATIO MOG MUŽ U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME OSTAVIO DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 ILI PREKO E-MAIL DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Pozdrav moji prijatelji, želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim DR WALE-u jer je vratio mog muža. moj muž me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što me je oženio to je teška situacija za mene nazvala sam ga i molila ga da se vrati on je odbio rekao je da me više ne voli Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam rekla svojoj prijateljici o tome i ona mi je dala kontakt s DR WALE-om, a ja sam mu WhatsApp rekla i rekao mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinila, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila muža za nekoliko tjedana. Ako trebate pomoć da se vratite zajedno s bivšim, razgovarajte s DR WALE-om putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Toplo preporučujem ovu uslugu onima koji imaju poteškoća u pokušaju da obnove svoju vezu/brak. On je prava stvar. možete dobiti DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo objaviti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, dobio sam najbolje od tebe. Mog bivšeg muža nije bilo godinama, išla sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali nije bilo rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s DR. WALEOM. Nakon što je Ljubavna čarolija završena, konačno me nazvao. Njegove su čarolije činile čuda i moj se muž vratio pun ljubavi. Bilo je to poput čuda! Iznenada se vratio sa cvijećem govoreći da mu trebam oprostiti, bila sam stvarno zaprepaštena i šokirana kada je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga primim natrag.. Stvarno sam bez riječi i radosna, ti si Bog poslao meni i cijeloj mojoj obitelji. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala DR WALE. Svima koji traže pravog bacača čarolija obratite se DR WALE-u NA WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Zadnjih osam godina i deset mjeseci bolujem od herpesa i od tada sam uzimala niz lijekova i tableta, ali nije bilo poboljšanja dok nisam naišla na svjedočanstva DR WALE-a kako je liječio razne ljude od raznih bolesti po cijelom svijetu, onda sam i ja njega kontaktirao. Nakon našeg razgovora poslao mi je lijek koji sam uzela prema njegovim uputama. Kad sam završio s uzimanjem biljnih lijekova, otišao sam na liječnički pregled i na moje najveće iznenađenje izliječio sam se od herpesa. Srce mi je tako ispunjeno radošću. Ako bolujete od herpesa ili bilo koje druge bolesti, možete kontaktirati DR WALE-a danas na ovaj WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    DR WALE također liječi:
    1. HIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. RAK
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest)
    5. Hepatitis B

    OdgovoriIzbriši
  5. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. PRESTANITE PLAKATI I TRAŽITI LJUBAVNE ČAROLIJE ONLINE NE TRAŽITE VIŠE SVOJE RJEŠENJE, OBNOVITE SVOJ BRAK I VEZU SADA UZ POMOĆ DR. WALEA

    Sve je počelo u svibnju prošle godine kada je moj suprug posjetio Švicarsku zbog programa koji je trajao dva mjeseca, kada se moj muž vratio kući primijetila sam neke promjene u njegovom karakteru prema meni i djeci, sve što radim da ga usrećim, on se iritira i zanovijeta nasumce, odlazi od kuće i vraća se kasno, prije je ponovno tražio posao sam u Švicarskoj, što sam mu odobrila misleći da će ga to usrećiti, ali na moje najveće iznenađenje nisam znala da je to kraj našeg braka da nije DR WALE-a Spasitelju braka, S poštovanjem, bila sam tako shrvana kad me je moj muž s kojim sam bio sedam godina napustio i preselio se u Švicarsku kako bi bio s drugom ženom. Bolovi su bili preveliki za mene da ih više ne mogu podnijeti. Pa sam se morao obratiti Internetu za pomoć dok nisam otkrio da je DR WALE pravi.. Pokušao sam sve što sam znao, i sa svojim čarolijama, blagoslovima i izvanrednim magičnim moćima, obavio si sav posao za mene, što ste mi zajamčili pozitivan rezultat u roku od tjedan dana, moj bivši suprug mi se vratio i bio je pokunjen zbog svega što je učinio. I sada je moj život uravnotežen i ponovno sam sretna. Sve zahvaljujući vama, gospodine, kontaktirate ga putem WhatsApp: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja djevojka iz srednje škole i ja smo se vjenčali. Oboje imamo četvero djece zajedno. Živjeli smo dobro sve dok nas nije posjetila njezina maćeha. nakon tjedan dana kad je otišla, i moja se žena počela čudno ponašati, kao i ja. Bio sam šokiran i iznenađen jer nikad nisam znao što sam krivo učinio. Rekla mi je da on prekida naš brak i da će povesti i djecu sa sobom. Jer znam da moja supruga nije bila takva žena s lošim srcem, samo sam trebao na vrijeme potražiti rješenje. Tako sam naišao na DR WALE-a i vidio mnogo dobrih svjedočanstava o njemu na internetu. pa sam ga kontaktirao i rekao mu sve što se događa sa mnom. DR WALE mi je rekao da će pripremiti čaroliju za mene i zamolio me da uzmem neke stvari koje sam platio. Nakon što je bacio čini za mene, pokazalo se da iza svega što se događa u našem braku stoji maćeha moje žene. Napravila je čaroliju da razdvoji mene i moju ženu, maćeha moje žene je sad u sramoti. Sve zahvaljujući DR WALE-u kojeg sam upoznao u pravom trenutku da mi pomogne iz ove zbrke. DR WALE je dobar čovjek od svojih riječi. i ti se možeš obratiti, i on će ti vratiti sreću. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Raskid je bolan, ponekad se pretvaramo da smo dobro, ali nismo, borba da vratimo onoga koga volimo također je borba da vratimo svoju radost i sreću. Nakon što je moja djevojka s kojom sam bio godinu dana prekinula sa mnom, jedva sam mogao govoriti, a da ne zaplačem. Osjećao sam se zaslijepljeno i nisam znao što učiniti. Nisam znala mogu li ga vratiti, a tjeskoba je bila nepodnošljiva. Pretražio sam internet i nakon čitanja bezbrojnih članaka i web stranica o čarolijama, naišao sam na DR WALE WhatsApp: +2347054019402. Htjela sam natrag našu vezu i DR WALE mi je garantirao da će mi se dečko vratiti. Dakle, slijedio sam upute i planove koje mi je dao DR WALE i za nekoliko dana ponovno smo bili zajedno i tako zaljubljeni! Znam da se to ne događa uvijek tako brzo, ali DR WALE je rekao da su njegove čarolije učinkovite i jesu! Tako sam zahvalan i mogu hrabro reći da ako ste prekinuli i želite vratiti tu osobu, stupite u kontakt s njim jer DR WALE je bog na Zemlji i također se specijalizirao za čarolije za trudnoću vašeg partnera, da se izliječite od bilo koje bolesti ili bolesti, da dobijete na lutriji E.T.C. Nikada neću zaboraviti kako mi je pomogao. WhatsApp: +2347054019402 ILI E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Pretjerala sam razmišljati o sebi zbog muža koji me ostavio zbog druge žene. Oboje su putovali daleko od mene. Više nisam mogla kontaktirati svog muža. Dakle, sve me to zabrinulo da moj um nije sređen. Dok se sve ovo događalo sa mnom. Odlučio sam pogledati internet, tamo sam naišao na mnoga dobra svjedočanstva o DR WALE-u. Pa sam stupio u kontakt s DR WALEOM i rekao mu što mi se događa. Tada mi je rekao da više ne plačem i ne brinem. Odatle su me zamolili da platim materijale koje sam platio uz ispriku. Tako je DR WALE bacio ljubavnu čaroliju koja je natjerala mog muža da mi se vrati i počne me moliti da mu se smilujem. Ako imate problema u braku ili vezi, vjerujte mi da je DR WALE najbolji čovjek za kontakt. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI E: Mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja žena se dramatično promijenila prema meni i više ne komunicira. On me ne poštuje i lažno me optužuje za nevjeru zbog zlobnog ogovaranja... ali ja sam jednostavno ZADUŽENA rezultatima DR WALE-a koji mi je napravio ljubavnu čaroliju ponovnog susreta. Sve ide tako dobro i BAŠ kako je rekao da će biti. Iako je bilo potrebno nekoliko dana za potpuni napredak, isplatilo se jer su stvari skoro savršene! Kako je uzeo moju situaciju i potpuno je preokrenuo kako bi mi dao upravo ono što sam željela je izvan mene, ali nešto što nikada neću dovoditi u pitanje i samo ću biti potpuno zahvalna bogovima. Blagoslovi DR WALE-a što je tugu pretvorio u sreću. DR WALE kontakt: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobrodošli ste pročitati moj susret s DR WALEOM, moćnim duhovnim čovjekom kojeg su njegovi preci blagoslovili da liječi bolesti biljem i također obnavlja razoreni dom, upoznao sam DR WALEA jer moja voljena žena želi da se razvedemo i ovo je blagoslovljeno nakon deset godina braka s troje divne djece, djevojčicom od sedam godina i dječakom od četiri godine, odvela je našu kćer iz kuće i ostala sa svojom mamom i ja sam je molila da se vrati kući, ali ona je odbila, bila sam stvarno zbunjena pa sam tražila pomoć i tada Čitala sam o DR WALE-u kako je pomogao ženi da dobije vlastito dijete nakon osam godina braka bez djeteta, kontaktirala sam DR WALE-a objasnio mu moju situaciju, tražio je neke podatke o meni koje sam mu dala, nakon na nekim konzultacijama rekao mi je što trebam učiniti i ja sam učinio kako mi je rečeno, dok ovo tipkam moja žena radi svoj uredski posao u dnevnoj sobi. Ako trebate pomoć istinskog duhovnog čovjeka, DR WALE je vaša posljednja stanica, kontaktirajte ga na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši