utorak, 29. kolovoza 2017.

Završio sam srednju školu i odlučio se zaposliti. Nije mi se dalo učiti. Bio sam previše lijen. Roditelje nije bilo baš briga za moje školovanje, glavno da me ne trebaju financirati i da se odselim. Tako je i bilo. Živio sam neko vrijeme sam. Pa sa curom. Pa opet sam. Naravno novaca nikad dosta pa sam ....

Posted by Unknown on kolovoza 29, 2017 | No comments

Završio sam srednju školu i odlučio se zaposliti. Nije mi se dalo učiti. Bio sam previše lijen. Roditelje nije bilo baš briga za moje školovanje, glavno da me ne trebaju financirati i da se odselim. Tako je i bilo. Živio sam neko vrijeme sam. Pa sa curom. Pa opet sam. Naravno novaca nikad dosta pa sam tražio novi posao. Tako sam i upoznao tu stariju ženu. Nisam radio za njezinu firmu nego zapravo za

nju. Kad sam došao na razgovor bila je ona prisutna. Javili su mi da sam odbijen, ali uslijedio je poziv direktno od nje za ručak. Rekao sam zašto ne. Besplatan ručak, a i ona je bilo brutalna. Dobra ženska. I ultra bogata žena. Rastavljena hehe. U godinama, ali se držala predobro. Kaj da vam velim. Ručak je završio kod nje u krevetu.
Par puta smo se tako vidli pa bi završili kod nje. Nisam nikada imao osjećaje prema njoj niti ona prema meni. Bio je to jednostavno dobar posao. Ona mi je kupovala odjeću i stvari koje sam htio, a ja sam njoj pružao užitak kakav drugi nisu mogli. Dobar sam u krevetu i za sebe mogu reći da sam

dosta atraktivan tako da znam da mi nije mogla odoljeti.  Još sam puno mlađi pa ju to pali. Inače imam 24 godine. Preselio sam se kod nje i živo s njom. Bilo je odlično. I znate što, nije mi bio uopće neugodno. Volio sam taj način života. Sve sam imao. Stalno njezini pokloni. Kupila mi je čak i auto koji je prepisala na mene. Znači nije bila pokvarena. Ono sa svojih 24 godine sam imao auto o kojem sam mogao samo sanjati prije.
Prava jurilica. Bili su tu satovi i putovanja na najbolja mjesta i u najbolje hotele. Sve sam imao. Moram priznati da jedno od boljih iskustava ikada. Ali moram odmah reći da nisu svi za to. Ja sam bio. Nikada nitko od mojih prijatelja nije znao da sam s njom, a roditelje kao što sam rekao nije bilo briga ni di sam. I ne nazivam se muška sponzoruša ili kako već. Bio je to zaista dobar posao. Prekinuli smo to na lijep način. Dala mi je sve stvari koje mi je kupila da zadržim. Bila je stvarno korektna. Čujemo se tu i tamo, ali samo preko poruka. Htjela mi je pomoći čak oko posla da nađem, ali rekao sam da dalje idem sam. Stvarno super žena. Što da vam kažem nego da mi je bilo odlično i sve bih opet ponovio.

0 komentari:

Objavi komentar