srijeda, 30. kolovoza 2017.

Pre 5godina, 28 avgusta 2012 ostavio sam najveću ljubav mog života, zajedno smo bili 14 godina. Prva nam je veza to bila, oboje 15 godina. Ostavio sam je jer smo postali narkomani koje su sekunde

Posted by Unknown on kolovoza 30, 2017 | No comments



Pre 5godina, 28 avgusta 2012 ostavio sam najveću ljubav mog života, zajedno smo bili 14 godina. Prva nam je veza to bila, oboje 15 godina. Ostavio sam je jer smo postali narkomani koje su sekunde delile da pređu i na iglu, ja počeo da duvam ko klinac. Malo po malo nju nagovorim da proba i tako

godinama došli do svega. Ozbiljna narkomanija, njeni nam pomagali dok nisu digli ruke i oni. Svi su digli ruke od narkomana.

Tog dana ona je htela da se ubode u venu jer je već ništa nije radilo, tu mi klikne, imao sam neke zemlje bukvalno u šumi, prodam za 5000e i odem kod njenog tate, dam mu pare i na silu je

odvedemo na lečenje u privatnu bolnicu. Prošlo je 5 godina, udala se pre 4 meseca, bog je hteo da se porodi na moj rođendan 22 avgusta. Srećno je udata i živi lep život, skroz skinuta sa svih opijata, prava lepotica. Jako je volim al znam da sam uradio pravu stvar tog dana iako boli i dan danas. Inače ja evo sutra 6x krećem u kliniku na lečenje, njen muž me našao u selu 160km dalje od njih i platio.

0 komentari:

Objavi komentar