srijeda, 30. kolovoza 2017.

Mrzim hranu svoje svekrve! Ovako je obožavam, ali nema pojma da kuva, što i sama kaže. Pravi neke bućkuriše koje ni ona ne jede, tipa gibanica sa pirinčem i pečenim paprikama ili gulaš koji je ...

Posted by Unknown on kolovoza 30, 2017 | No comments



Mrzim hranu svoje svekrve! Ovako je obožavam, ali nema pojma da kuva, što i sama kaže. Pravi neke bućkuriše koje ni ona ne jede, tipa gibanica sa pirinčem i pečenim paprikama ili gulaš koji je

 više kao supa sa tikvicama i iznutricama, ubaci šta god joj je pri ruci, a svake nedelje meni i suprugu pošalje minimum 5 takvih jela iako je molimo da nam ne šalje ništa, obožavamo da kuvamo sami. Mnogo mi je krivo sto toliko hrane bacamo i ne znam sta da radimo.

Želim da je zaustavim, ali neznam kako.? Kad muzu kazem, on se naljuti i kaze kako ja kod tvoji hedem i nebunim se, a i tvoja mama nije neki ekstra kuhar. Stvarno mi to smeta u braku. moja svkrva je ekstra zena,ali.....opet ima nesto....

0 komentari:

Objavi komentar