utorak, 29. kolovoza 2017.

UPLAĆUJEM KREDIT ZA 200 DIN, DAJEM TRGOVKINJI 500, ONA MI VRAĆA KUSUR, STAVIM NOVAC U NOVČANIK...

Posted by Unknown on kolovoza 29, 2017 | No comments

Uplaćujem kredit za 200 din, dajem trgovkinji 500, ona mi vraća kusur, stavim novac u novčanik i odem… Kasnije primetim da mi je vratila 4800 vratim se ja, bilo mi žao, mnogo je to novca, kažem

joj- izvini, nisi mi dobro vratila kusur… prekida me ona, izviče se riba na mene kako ne uvažava reklamacije posle 10 min.,
samo sam u sebi rekla- setićeš me se na kraju smene i sad imam nove čizme. Imala sam 20 god. udala sam se za “lošeg tipa iz kraja”. Tada su mi svi pametovali, davali savete, svi su bili protiv toga.
Bila sam mamina i tatina princeza, a on “baraba”, niko nije verovao kada sam pokušala da im

objasnim kakav je on zaista prema meni. Sada, posle 10 god. imam najboljeg muza na svetu. Predivan je otac, suprug i jako sam ponosna na nas što smo uspeli.

0 komentari:

Objavi komentar