nedjelja, 13. kolovoza 2017.

Umrli peder, alkos i pušač, i dođu pred boga, a on im kaže: -Slušajte momci, niste pravili nikakva sranja u životu, tako da ste za raj. A meni u raju jako velika ...

Posted by Unknown on kolovoza 13, 2017 | No comments

Umrli peder, alkos i pušač, i dođu pred boga, a on im kaže:
-Slušajte momci, niste pravili nikakva sranja u životu, tako da ste za raj. A meni u raju jako velika

gužva, tako da sam odlučio da vas vratim na zemlju.
Ali!
Onaj koji još jednom padne u iskušenje da se preda svom poroku, ide u pakao momentalno!!!
I tako se oni vrate na zemlju, na sred neke ulice, i krenu sva trojica, pa naiđu na flašu piva, skoro praznu, ostao samo gutljaj. Gleda alkos, oblizuje se, misli u sebi
"Ma sam je bog rekao da je gužva gore, haos, neće ni skontati da sam uzeo gutljaj piva..".

Podigne flašu i iskapi je, i istog trenutka padne mrtav. Vide to peder i pušač, pa krenu dalje i naiđu na opušak, još se dimi, ima jedan dim još da se povuče. Gleda pušač, oblizuje se, a peder ga vidi pa kaže:
- Matori, sagneš li se po tu cigaru, mrtvi smo!!!

0 komentari:

Objavi komentar