ponedjeljak, 4. rujna 2017.

Zivot sam posvetila muzu i deci, a sad tek vidim koliko sam pogresila kad sam shvatila da pumpa moju best frendicu! Prastala sam sve i svasta, samo da bi deca imala dom! Evo samo mesec dana

Posted by Unknown on rujna 04, 2017 | No comments


Zivot sam posvetila muzu i deci, a sad tek vidim koliko sam pogresila kad sam shvatila da pumpa moju best frendicu! Prastala sam sve i svasta, samo da bi deca imala dom! Evo samo mesec dana nakon toga, saznam da je to opet uradio!!! Ljudi moji obrijala sam macu, noge, namazala sam se

sminkom izasla sam sama samcita u jednu kafanu, čim sam ušla moj izgled “lake” zenske upucuje svim muskarcima da sam dosla sa razlogom! DOBRIM RAZLOGOM! Dosta sam cutala i trpela vreme je da se pustim u promet, AKO MOZE MUZ – MOGU I JA!
 
Sela sam za sankom, narucila dupli viski, krenula da se udvaram čoveku koji sedi pored mene za sankom… upoznali smo se, odmah sam mu rekla da zelim SE*S. Pitao: “Da li je sve okey sa mnom” Rekla sam da jeste. Uhvatila sam ga za ruku i krenula da ga vucem u WC, cim smo stigli odmah smo se bacili u posao…. kako mi je ovo trebalo – pomislila sam…

0 komentari:

Objavi komentar