subota, 30. rujna 2017.

SA 17 GODINA SMO PROHODALI SA 20 SAM JU OŽENIO, SA 23 SMO DOBILI KĆERKU...

Posted by Unknown on rujna 30, 2017 | No comments

Sa 17 godina smo prohodali, sa 20 sam ju oženio, sa 23 smo dobili kćerku, najljepše stvorenje na svijetu. Imali smo solidne poslove, a onda se razbolila. Pošto su nam roditelji bili malo financijski

jači, dali smo otkaz i sve snage uputili u Švicarsku i njeno lječenje,

  nakon 6 mjeseci borbe ona je otišla. Ja i moja kćerka smo ostali sami, ona mi je danas jedino što mi

je ostalo od supruge, iako imam 29 godina i relativno sam mlad, prsten još uvjek nosim na ruci, a moja curica sa mnom uči za školu, želi bit doktor kao i mama.  

  Znam da se nikad više necu ženit, jer dok je ona na groblju, ja imam kome da idem..ljubavi nikada nećeš bit zaboravljena...

0 komentari:

Objavi komentar