srijeda, 6. rujna 2017.

Tajna koju čuvam u srcu i nikom ne govorim, je da baš dugo volim drugaricu iz naselja. Nikad joj to nisam prizano iz nekih svojih razloga. Išli smo zajedno u osnovnu, družili se, zezali se, tješila me je ...

Posted by Unknown on rujna 06, 2017 | No comments

Tajna koju čuvam u srcu i nikom ne govorim, je da baš dugo volim drugaricu iz naselja. Nikad joj to nisam prizano iz nekih svojih razloga. Išli smo zajedno u osnovnu, družili se, zezali se, tješila me je na maturskom rastanku. Onda smo otišli svako svojim putem, viđali smo se u skladu sa obavezama.

 U prvom srednje ona nađe momka (nije neki ološ, ne druži se ona sa takvima), nakon godinu-dvije raskine, i tad sam imao puno vremena da joj kažem šta osjećam prema njoj. Do prve godine faksa nije imala momka, viđao sam je sa nekim momcima, ali nije ništa bilo ozbiljno.
Taman kad sam joj htio reći, pred kraj ljeta 2014. nađe momka, a ja nisam toliki debil da im se

uplićem u vezu jer ne bih mogao da podnesem da ona pati. Raskine i sa njim prošlo proljeće (2016.) slobodna je do dana današnjeg. A ja ćutim kao riba. Ne prođe sekund jedan da ne pomislim na nju. Znam da prati ovu stranicu. D.J., volim te SVIM SRCEM, OBOŽAVAM
TE!

0 komentari:

Objavi komentar