srijeda, 6. rujna 2017.

Na bratićevoj svadbi mi je bio bivši, a ja došla sa dečkom. Cjela rodbina pita za bivšeg i sa nekom gadljivošću upoznaju sadašnjeg. Znate koji je razlog? Pare. Kažu mi to tete i ujaci bez problema, ..

Posted by Unknown on rujna 06, 2017 | No comments



Na bratićevoj svadbi mi je bio bivši, a ja došla sa dečkom. Cjela rodbina pita za bivšeg i sa nekom gadljivošću upoznaju sadašnjeg. Znate koji je razlog? Pare. Kažu mi to tete i ujaci bez problema, pitaju što ću sa ovom sirotinjom, pričaju bajke da sam mogla bit pametna i cijelog života uživat i

landrat, a sad da sam u govnima i da ću se patit. Neugodno mi je što su mi oni krv uopće. Što je najgore i moji tako misle, svi osim tate.
 Kad ono pola noći slavimo i moja majka naruči pjesmu za mene i BIVŠEG. Kad sam otišla na tu pozornicu i rekla par stvari, muk je bio dobrih 20 minuta do kad nisam svima jebala mater i otišla sa

dečkom, koji je htjeli to oni il ne, moja srodna duša. I tata je još nakon mene par rječi reko tako da mislim da im na pamet neće past bit tolki patnici
nikad više.

0 komentari:

Objavi komentar