utorak, 5. rujna 2017.

IDE KAO PRILOG ILI SAMOSTALNO JELO...UZ GULAŠ RUČAK ZA 10

Posted by Unknown on rujna 05, 2017 | No comments

SASTOJCI
instant pure(ja sam radila odokativno pa vam postupak za nju neću pisati)
Od kukuruzne krupice ne presitne
350g kukuruzne krupice
1l i 250 ml vode
1 žlica soli
za preljev i posip

1 kiselo vrhnje
100g maslaca
1 vrećica parmezana

PRIPREMA
Odmah da naglasim ja sam ovo radila sa instant purom

Puru standardno skuhajte u slanoj vodi

Odmah dok je vruća pura oblikujte njoke žlicama tako da ih svaki put umočite u vruću vodu.
Ako bi vam teško išlo žlicom možete i rukama ali ih svaki put morate umočit u toplu vodu(RUKE)
Tepsiju dobro namažite maslacem i slažite njoke jednog do drugog
Po njima još malo natrgajte maslaca
Prelijte vrhnjem i obilato pospite parmezanom
Pecite na 200 stupnjeva 30 minuta dok ne porumene
Ako radite sa kukuruznom krupicom,pustite vodu da proključa i lagano usipajte krupicu i mješajte i kuhajte na laganoj vatri 45 minuta
Danas sam ih servirala uz gulaš

0 komentari:

Objavi komentar