petak, 14. srpnja 2017.

Upoznao sam jednu devojku na bazenu pre,sada,mozda i pet godina.Znaci tada sam imao dvadeset godina i ona isto.Zavoleli smo se i smuvali.Dolazila je kod mene cesto,a kada dodje uvek bi vozili ...

Posted by Unknown on srpnja 14, 2017 | No comments


Upoznao sam jednu devojku na bazenu pre,sada,mozda i pet godina.Znaci tada sam imao dvadeset godina i ona isto.Zavoleli smo se i smuvali.Dolazila je kod mene cesto,a kada dodje uvek bi vozili

nase motore.Jednom prilikom vozili smo se kroz jednu ulicu koja je kratka i moj plan je bio,da kada stignemo do kraja te ulice da je zaprosim.Medjutim,s’ pocetka ulice dolazio je jedan trkacki auto koj je bio u velikoj brzini,i pokupio ju je.
.Zadnja rec joj je bila:”Volim te”.U suzama sam zvao hitnu pomoc,i kada su dosli,mogli su ustanoviti

samo smrt.Par dana posle toga nasao sam njen dnevnik..Razmisljao sam da li da ga otvorim.I na kraju sam ga otvorio,i saznao kako je ona bila trudna i planirala je to da mi kaze bas taj dan na kraju nase voznje..I danas nemogu da se pomirim sa cinjenicom da je vise nema..

0 komentari:

Objavi komentar