petak, 14. srpnja 2017.

ISPOVIJESTI: UDATA SAM ALI VOLIM GINEKOLOGA…

Posted by Unknown on srpnja 14, 2017 | No comments



Udata sam ali volim ginekolog kod koga idem redovno na preglede a muža lažem da imam neke bakterije u vagini,

muž mi nema pojma da imam odnose sa ginekologom, i slagala sam ga kako je dete njegovo a zapravo nije.
Ispovest2:

Pre 12 godina trenirao sam tenis, i bio sam jako dobar u tome. Jednog dana, neki čovek je došao da gleda trening moje grupe, i kada se završio, prišao mi je i ponudio da mi finansira sva putovanja na turnire, hotele, šta god, ali da napustim školu i da samo treniram. Moji nikad nisu imali nešto para, ali ono što su želeli jeste da završim faks, da se lepo zaposlim. Škola im je bila na prvom mestu. Kada sam im rekao za to, jeste, bili su srećni, ali ne i oduševljeni.

Nisu me podržali u tome, i ja sam sledeći dan pozvao čoveka i rekao hvala, ali ne. Danas imam 29 godina, imam iza sebe fakultet, vukovu diplomu i iz srednje i iz osnovne škole. Nezaposlen sam, jedva krpim kraj sa krajem, živim sa mojima. Svaki dan se kajem. Trebao sam da uradim ono što sam ja želeo. Neke stvari u životu se ne dešavaju dvaput.

0 komentari:

Objavi komentar