petak, 1. rujna 2017.

VJENCALI SMO SE PRIJE TRI GODINE AL NISAM TRUDNA...

Posted by Unknown on rujna 01, 2017 | No comments

Vjencali smo se prije tri godine ali jos nisam ostala trudna.

Otisli smo ljekaru da vidimo sta je i bio je problem kod mog muza,izgleda da mu sjeme nije dovoljno jako i ne mogu ostati trudna.

I nakon nekoliko vremena pregovaranja odlucili smo da idem na vjestacku oplodnju,i sve je bilo super dok nisam trebala ici kada sam trebala ici on  se predomislio i ne zeli da ima dijete koje nije njegovo.

To me poprilicno zbunilo i tako jednu noc on mene zove i kaze spremi se za pumpanje.

Ja sam se fino spremila legla u krevet kada on dolazi s svojim bratom,obojica u prpitom stanju i tada njegov brat vadi alatku i pocinje da ga masira sve dok nije gotov dosao do kraja i onda istreso u mene.

Nismo imali odnos samo se istrsao u mene.

Evo ja sam vec u trecem mjeseuc trudnnoce i sve se super odvija samo ponekad me grize savjest zbog nacina na koji se sve to desilo.

0 komentari:

Objavi komentar