petak, 1. rujna 2017.

DECKO MI JE PREZAUZET I NEMA KADA ICI…

Posted by Unknown on rujna 01, 2017 | No comments


Moj momak zaista puno radi i okupiran je poslom i nema kada sa mnom ici po sopinzima i raznim prodavnicama da kupujemo odjecu.

I neki dan mi je dao novac da mu kupim koji dzemper,a ja sam otisla u neku prodavnicu s polovnom robom i kupila mu dzemper za 1€ a ostale pare sam potrosila na sebe.

Kada je dosao kuci dala sam mu da proba a onda je on rekao de da skine etiketu,tada sam se bila zaledila jer je uopste nije ni bilo a onda je samo pogledao i vidio da je nema i rekao ahh pa ti si vec skinula.

Prisao mi je zagrlio me,poljubio i rekao sta bih ja bez tebe.

Tada sam se nesto krozno osjecala jer sam ga slagala,mislim nije to neka velika laz ali je ruzno kada slazete nekog ko vas voli.

0 komentari:

Objavi komentar