srijeda, 12. srpnja 2017.

RADIM NA BIROU GODINAMA. KADA SAM SKORO UPUTILA POZIV JEDNOM GOSPODINU SREDNJIH GODINA…

Posted by Unknown on srpnja 12, 2017 | No comments


Radim na birou godinama. Kada sam skoro uputila poziv jednom gospodinu srednjih godina i rekla da ima slobodno mesto a on ima sve kvalifikacije, čovek me poslao u 3 pm i rekao da za*ebavam nekog drugog a ne njega ,te spusti slušalicu.

Medjutim, ja ga opet nazovem i objasnim mu ,a on opet spusti slušalicu. Nakon samo pola sata dolazi čovek sa velikom čokoladom i buketom ruža ,te traži od šaltera do šaltera gospođu kojoj je spustio dva puta i prema kojoj je bio krajnje nekulturan.

Javim mu se ja, nisam bila ljuta uopšte, izvinjavao se i dao mi čokoladu i cveće jer nije mogao da veruje…A baš ko će normalan danas verovat da će ga biro zvat za posao..ehhh

0 komentari:

Objavi komentar