srijeda, 12. srpnja 2017.

ISPOVEST: RADIM U CALL CENTRU NA ODJELU TEHNIČKE PODRŠKE…

Posted by Unknown on srpnja 12, 2017 | No comments

Radim u call centru na odjelu tehničke podrške. Svašta sam doživjela, ali danas sam se skoro rasplakala. Zvao je čovjek, ne radi mu tv, odradim neke stvari, zamolim ga da ode do routera, kaže da ne može, u kolicima je, a router je na katu. Reko’,

dobro, pokušat ću onda ja dati sve od sebe da sama riješim. Čekajući da se upali, kaže da bi mu puno značilo ako popravim jer mu je to jedina zanimacija. Malo smo popričali, ja popravila, a on će, sav sretan: “jooj hvala vam puno gospođice, baš ste ljubazna! Da vam Bog da puno zdravlja, sreće, da se

dobro udate i imate puno zdrave dječice!!”, a meni su sa 15 g. rekli da vjerojatno neću moći imati djecu… ljudi moji… naježila sam se cijela.

0 komentari:

Objavi komentar