nedjelja, 16. srpnja 2017.

Imam 15 godina i totalno sam zbunjen. Juče sam zatekao tatu kako radi ONE STVARI sa našom komšinicom koja je samo dvije godine starija od mene. Ta djevojka je kćerka mamine najbolje...

Posted by Unknown on srpnja 16, 2017 | No comments


Imam 15 godina i totalno sam zbunjen. Juče sam zatekao tatu kako radi ONE STVARI sa našom komšinicom koja je samo dvije godine starija od mene. Ta djevojka je kćerka mamine najbolje prijateljice i skoro svaki dan kada dođe mama sa posla njih 3 zajedno piju kafu. Stvarno voli mamu i kada sam vidio tatu i komšinicu zajedno u krevetu, bez odjeće, mokre od znoja, počeo sad da plačem

 i stvarno mi nije bilo dobro. Uzeo sam telefon da ih snimim i počeo da prijetim da ću sve da ispričam mami, a tada je tata ustao, došao do mene i rekao mi da on nije ništa kriv i komšinica ima neke čudne sposobosti.
   Bio sam zbunje, a onda je i ona prišla, klekla ispred mene i zaista… kao da ima neku energiju u sebi. Nakon što mi je svukla šorc i počela da me ljubi i miluje, sa svakim poljupcem sam su osjećao čudnije, na neki način sretnije, a nakon samo nekih 10-ak sekundi moje tijelo sepočelo tresti i grčiti, i

u tim trenutscima sam se osjećao bolje nego ikada, zaboravio sam na sve i na mamu i na tatu, sve mi je bilo totalno nebitno. Nakon toga tata me pitao da li sam sada svjestan kakvu sposobnost ima komšinica… Izašao sam bez odgovora i otišao u svoju sobu, a njih ostavio same. Zaspao samkao nikada, a kada sam ustao i mama je već bila došla sa posla. Nisam joj ništa rekao, ne znam zašto, ali ono što sam doživio mnogo mi se dopalo i volio bih to doživjeti ponovo.

0 komentari:

Objavi komentar