srijeda, 12. srpnja 2017.

10 DANA NISAM IMAO INTIMNE ODNOSE, BIO SAM NAPALJEN KAO KONJ, MEĐUTIM KADA SAM JE RASPREMIO PRIMJETIO SAM…

Posted by Unknown on srpnja 12, 2017 | No comments


…primjetio sam da je potpuno pocrnila. Bila je crna i na mjestima koja su morala ostati bijela, ako me razumijete, ispod kupaćeg kostima. Bilo mi je jasno da se sunčala i kupala bez odjeće i to da je

vjerovatno cijelo vrijeme to radila, obzirom da joj je boja bila identična. Samim tim sam počeo da sumnjam u njenu vijernost. Nisam joj ništa rekao povodom toga, ali… ove godine ih ponovo šaljem na istu destinaciju, samo što ću ove godine i ja biti tamo, mada to moja supruga neće znati. Nadam se

da je neću uhvatiti u prevari, iskreno se nadam zaista , jer ako se to desi neka se dobro čuva i ona i taj njen švaler… Uhhh šta će se desiti ako ih uhvatim na djelu…

0 komentari:

Objavi komentar