petak, 1. rujna 2017.

MUZ MI JE RADIO ZA VALENTINOVO I NIJE MI CESTITIAO A KAMMOLI KUPIO STA

Posted by Unknown on rujna 01, 2017 | No comments


Muz mi je radio za Valentinovo i nije mi ni cestitiao a kamoli kupio sta a ja sam vidjela svekrov novcanik na stolu i odlucila se sama pocastiti i uzela 2000 dinara. Kada sam se vratila iz grada

zatekla sam ga u dnevnoj sobi i kaze “Snajka nije lijepo sto si me pokrala” mislim nisma imala sanse da se izvucem jer sam u kesi imala pantole od 2000 dinara. Rekla sam mu samo da nista ne govori sinu ali on je rekao da to nece moci tako i onda sam morala poduzeti svoje mjere,prisla sam mu i

rukom presla preko prepona a on se samo nasmijao. Otkopcala sam mu hlace i zadovoljila ga a on je tada izvadio jos 2000 dinara i dao mi,naravno nije bilo potrebe ni da govorim da nikome ne kaze je rje i on bio svjestan toga. To je bil prvi puta da prevari muza...

0 komentari:

Objavi komentar