utorak, 5. rujna 2017.

Otac vara mamu. Verovatno već godinama. Ali mi, deca smo to skoro saznali. I pričali sa njim, ali od odbija da prizna. Iako imamo i dokaze za to. Što je najgore mama radi za 20000 dinara, a on za preko ....

Posted by Unknown on rujna 05, 2017 | No comments

Otac vara mamu. Verovatno već godinama. Ali mi, deca smo to skoro saznali. I pričali sa njim, ali od odbija da prizna. Iako imamo i dokaze za to. Što je najgore mama radi za 20000 dinara, a on za preko 1000e mesečno, i ni dinara ne viđamo od toga. Novac uplaćuje raznim ženama. Našli smo i uplatnice.

I strah me ja da ima i decu sa nekom od tih žena, i da će se u nekom trenutku pojaviti i uzeti nam i ovo malo kuće što imamo. I jako me to sve povređuje, bukvalno ne spavam, ne komuniciram, plačem svaki dan i noć, povukla sam se u sebe. Žao mi je majke.
 
Ali trenutno joj ne mogu pomoći. Molim Boga da što pre završim fakultet, i ako Bog da da se zaposlim. Samo da bih mogla da nas izvadim iz svih problema i dugova. I da mama može da ga se otarasi. Bože molim te pomozi samo da se spasimo.

0 komentari:

Objavi komentar